0 items € 0,00  Excl. verzendkosten
U bent hier:  Home > Webshop - F.A.Q.
  1. Op welke manieren kan ik betalen?
  2. Hoe betaal je via IDeal
  3. Wat is IDeal?
  4. Hoe krijg ik mijn leverbon?
  5. Wat betekent die cijfer-lettercode op de leverbon?
  6. Voor hoeveel moet ik minimaal bestellen?
  7. Hoe kan ik online bestellen?
  8. Kan ik mijn bestelling annuleren, nadat ik betaald heb?
  9. Kan ik mijn aflevermoment nog veranderen?
  10. U woont buiten de regio en wilt toch goederen bestellen?
  11. Wat zijn de bezorgkosten?




1. Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt betalen via IDeal. Dit is veilig betalen via uw eigen internetsite van uw bank (zie;3)

 

2. Hoe betaal je via IDeal?
Als u betaalt met IDeal kunt u uw bezorgmoment kiezen en online afrekenen. Na goedkeuring van uw betaling krijgt u per e-mail een leverbon. Print deze uit en zorg ervoor dat u deze in ieder geval digitaal bewaard. Zodat de chauffeur ‘m altijd kan zien, als hij hierom vraagt.

 

3. Wat isIDeal?
Met IDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen.U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
U kunt direct gebruik maken van IDeal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

 

4. Hoe krijg ik mijn leverbon?
Nadat er door u betaalt is via IDeal krijgt u van ons automatisch via uw mailadres een leverbon met de unieke code. Op deze leverbon staat ook uw bezorgmoment. 

5. Wat betekent die cijfer-lettercode op de leverbon?
Dit is de code die alleen op de leverbon staat bewaar deze dus goed. De chauffeur kan hierom vragen.

 

6. Voor hoeveel moet ik minimaal bestellen? 

Er is geen vastgesteld franco bedrag. U kunt dus voor ieder bedrag bij ons bestellen.

 

7. Hoe kan ik online bestellen?
Blader/scroll door het assortiment en voeg het product van uw keuze direct aan uw winkelwagentje toe, door op bestel te drukken:
- Meer informatie over een artikel? 
Klik op de afbeelding 
- De actuele inhoud van uw winkelwagentje vindt u rechtsboven.

- Hetaantal stuks van een artikel kunt u nog altijd aanpassen. Pas het getal aan en klik op aanpassingen opslaan.
Daarna kunt u nog andere artikelen toevoegen aan het winkelwagentje totdat uw bestelling compleet is.

 

8. Kan ik mijn bestelling annuleren, nadat ik betaald heb? 
Nee, nadat u uw bestelling betaald heeft kunt u uw bestelling niet meer annuleren.

 

9. Kan ik mijn aflevermoment nog veranderen? 
Dit kan altijd veranderd worden. U moet dan wel zo snel mogelijk contact op nemen met afdeling logistiek (tel: 024-3777662). Met de desbetreffende werknemer kunt u een nieuwe afspraak maken.

 

10. U woont buiten de regio en wilt toch goederen bestellen?        

Mocht het systeem aangeven dat u buiten ons bezorggebied valt. En u wilt toch goederen willen bestellen. Dan moet u ons contacteren via info@tuincentrumlindenholt.nl of even bellen naar tel: 024-3777662.

 

11. Wat zijn de bezorgkosten?             

Dit hangt af van drie factoren, te weten:

- uw postcode

- uw totaalbedrag aan bestelde producten

- het soort product

Bij stap 1 van het bestellen worden deze drie factoren gebundeld en worden de bezorgkosten bepaalt.

De bezorgkosten zijn gratis indien u alleen producten heeft uit onze dierenwinkel en uw bestelling is groter dan 60 euro en uw postcode valt in ons bezorggebied.























© 2018 Tuincentrum en dierenspeciaalzaak 't Lindenholt